Look at the Family Tree and Describe the Relationships Between These People.
estructura 3.i Descriptive adjectives
three. Descriptive adjectives Correcto o incorrecto Make a check mark if the descriptive describing word matches the paradigm. If they practise not match, write a right descriptive adjective. inteligente. delgado 2. simpático
Más detalles
Examen: Unidad 1, Etapa 3
Examen: Unidad one, Etapa 3 ESCUCHAR A. Roberto is new at school. Heed to Roberto tell his classmates about himself and his family. And then, write the letter of the alphabet of the correct answer on the line provided. ane.
Más detalles
estructura 3.1 Descriptive adjectives
1 3.1 Descriptive adjectives Correcto o incorrecto Make a check mark if the descriptive describing word matches the image. If they practise not lucifer, write a correct descriptive describing word. one. inteligente 2. delgado
Más detalles
Lección 3- Paquete de escuchar
Vocabulario Página 79, Actividad ane: Mind to each statement fabricated by José Miguel Pérez Santoro, then indicate whether information technology is cierto or falso, based on the family tree on pages 78 and 79. ane. cierto falso
Más detalles
Lección two- Paquete de escuchar
Vocabulario Página 41, Actividad ane: Listen to Professor Morales talk nigh her Castilian classroom, then cheque the items that she mentions. puerta tiza plumas ventanas escritorios mochilas pizarra sillas
Más detalles
Nombre: Clase: Fecha:
Página 1 de 9 Las clases TAREA A A. Write the proper name of the detail, and the school subject area for which you lot might use it, in the appropriate column below. Qué es? Para qué clase? 1. i. two. two. 3. 3. iv. 4. 5. 5.
Más detalles
EL PAQUETE del REPASO de ESPAÑOL ane
EL PAQUETE del REPASO de ESPAÑOL 1 LOS SALUDOS, LAS INTRODUCCIONES Y LAS DESPEDIDAS Una conversación. Consummate the following conversation between Eva and Ana. EVA: Buenos (1). Cómo (2) llamas? ANA: (3).
Más detalles
EXAMEN DEL CAPÍTULO, 5A
Examen 5A, Folio 1 EXAMEN DEL CAPÍTULO, 5A PARTE I: Vocabulario y gramática en uso A. ( / puntos) Look at the family tree. Then circle the give-and-take that best completes each argument. Luis Adela Roberto Lola
Más detalles
Estación 1: Vocabulario
Estación one: Vocabulario A. Choose the discussion/phrase that does non belong in each row. 1) a) las verduras b) el helado c) las fiestas d) La comida italiana ii) a) miércoles b) sábado c) el otoño d) el fin
Más detalles
Examen de diagnóstico
Examen de diagnóstico A. Ana María Rodríguez is a new student in school and Francisco is pointing out students in her grade. Complete the sentences with the correct definite and indefinite article. (x
Más detalles
Lección iv- Paquete de escuchar
Vocabulario Lección 4- Paquete de escuchar Página 117, Actividad ane: Listen to each statement and write the action from the bank that corresponds to each. leer correo electrónico tomar el sol pasear en
Más detalles
Capítulo3: Así es mi familia
Capítulo3: Así es mi familia ASÍ SE DICE: Así es mi familia, pp. 68-69 3-i. Él y ella. Modelo: Él es el abuelo. Ella es la abuela. one. Él es el padre. five. Ella es la nieta. 2. Él es el marido. 6. Ella es
Más detalles
TELLING Time IN SPANISH
Nombre: Hora: TELLING Time IN Castilian Qué hora es? = ( ) ( ) 12:00 noon= 12:00 midnight= de la mañana =(a.one thousand.) de la tarde =(p.one thousand.) de la noche = (p.k.) Cull i to start! Es la. OR Son las. Add + y +
Más detalles
PUPIL Southward EDITION Unidad 2, Etapa 3
Quick Start Review (p. 144) Answers volition vary. Answers could include: one. Hoy tengo el almuerzo [a la una menos cuarto]. 2. Quiero comer [united nations sándwich]. 3. Quiero beber [un refresco]. 4. Tomo la merienda
Más detalles
Repaso del Examen Terminal
Universal Repaso del Examen Final Espanol 101 Gramática. A. Es buena idea. Make full in the blanks with the present tense of the verbs in parentheses. Mi nombre es Carolina y soy de Colombia, pero ahora yo
Más detalles
EXAMEN DEL CAPÍTULO, 2A
Examen 2A, Page 1 EXAMEN DEL CAPÍTULO, 2A PARTE I: Vocabulario y gramática en uso A. ( / puntos) Wait at Susana due south class schedule. Then, complete her comments about her classes by writing the appropriate
Más detalles
Study Guide Chapter Examination
In this chapter you will learn to exercise the following: one. to talk nigh your family unit 2. depict your home 3. tell your age and find out someone else south age 4. tell what you have to practice 5. tell what y'all are
Más detalles
Lección 1- Paquete de escuchar
Vocabulario Página 3, Actividad 1: Listen to each question or statement, then choose the right response. 1. a. Muy bien, gracias. b. Me llamo Graciela. 2. a. Lo siento. b. Mucho gusto. 3. a. Soy de Puerto
Más detalles
ellos= ellas= ustedes=
Name: Hora: yo= nosotros= nosotras= tú= vosotros= vosotras= él= ella= usted= ellos= ellas= ustedes= one EXPLANATION: Subject pronouns are used as the subject of a judgement. In full general, they tell who is being
Más detalles
Did Y'all Get It? Práctica de vocabulario
Did Yous Get It? Práctica de vocabulario Level 2 p. 312 AVANZA! Goal: Learn some words about movies and moviemaking. UNIDAD 6 Lección i i Write the English or Spanish translation of the words and expressions
Más detalles
Capítulo 3B Para mantener la salud
Page1 Nombre Fecha Hora Capítulo 3B Para mantener la salud True/False Indicate whether the sentence or statement is true or imitation. 1. Para mantener la salud debemos hacer ejercicio y comer muchas grasas.
Más detalles
Qué haces en la escuela?
Fecha A ver si recuerdas... Qué haces en la escuela? A. Identify the items found in your classroom. Practice Workbook 1A A ane. Hago mi tarea en la. 2. La profesora abre la. 3. Alicia mira el para saber
Más detalles
Tus comidas favoritas
Fecha Practice Workbook 3A 1 Tus comidas favoritas Yous are getting ready to travel equally an exchange student to Kingdom of spain and you are e-mailing your host family your opinions on different foods. Circumvolve the proper name
Más detalles
Repaso del Examen Last
Universal Repaso del Examen Final Espanol 101 Gramática. A. Es buena thought. Make full in the blanks with the present tense of the verbs in parentheses. Mi nombre es Carolina y soy de Colombia, pero ahora yo
Más detalles
EXAMEN DEL CAPÍTULO, 2B
Examen 2B, Folio ane EXAMEN DEL CAPÍTULO, 2B PARTE I: Vocabulario y gramática en uso A. ( / puntos) Complete the following sentences about items in the classroom with the correct vocabulary words. i. Hay
Más detalles
Spanish one: Final Exam Review. Lección 3
Spanish 1: Final Exam Review Nombre Lección 3 I. La familia: Wait at the family tree below and complete each statement with the appropriate vocabulary word to depict the relationship betwixt the people
Más detalles
Nivel 1 U5.1 día 6 B
Adivinanzas Nivel i U5.one día half dozen B 1. El hijo de mi hermano es mi. sobrino ii. La esposa de mi padre, no es mi madre es mi madrastra. iii. La hija de mi hijo es mi nieta 4. El esposo de mi hija es mi. yerno
Más detalles
Español I Unidad 3.ane Examen
Español I Unidad 3.1 Examen Please marking all answers on the scantron. Exercise NOT write on this examination. ESCUCHAR Mr. and Mrs. Rodríguez are at the supermarket. Listen to their conversation and tell who likes each
Más detalles
Source: https://docplayer.es/67849077-Contextos-1-la-familia-look-at-the-family-tree-and-describe-the-relationships-between-these-people.html
0 Response to "Look at the Family Tree and Describe the Relationships Between These People."
Post a Comment